FØRSTE TRAKTORENE I FOLLESTADDALEN- Frå Moene og rundt til Barstad | |||||||||||
FØRSTE TRAKTORENE I FOLLESTADDALEN- Frå Moene og rundt til Barstad | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
1 | 26.02.2005 | Case | orange | USA | ca.1948 | ca.48 | Ivar Moene | Norvald | Nils Arne | ||
Brungot | Øye | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 ccm. | ukjent | 4 | Bensin-parafin | 20 km.t | 5--1 | 31--1 | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
2 | 26.02.2005 | IH Farmall | Tysk | 1952 | 52 | Ivar Moene | ukjent | ||||
D-430 | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2100 ccm. | 30 | 4 | Diesel | 20 km.t | 5--1 | 31--1 | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
3 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | ukjent | ca- 1960 | Karl Klepp | ||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 ccm. | 28 | 4 | ukj. | 20 km | 4--1 | 31--2 | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
4 | 26.02.2005 | Hummel | Tohjuler | Tysk | 1956 | 56 | Leif M. Øye | ukj. | |||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
400ccm. | 9 | 1 | bensin | ukj. | 3 --1 | 30-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
5 | 26.05.2005 | Guldner | Blå | Tysk | 1961 | 61 | Leif M. Øye | Ståle Øye | ukj. | ||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | Antal cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1200 ccm. | 14 | 2 | diesel | 20 | 6--2 | 30-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
6 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | ukj. | ukj. | Ludvik | Olav | |||
Follestad | Follestad | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | Antal cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 ccm | 28 | 4 | ukj. | 20 | 4--1 | 30-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
7 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Peder | ||||||
Follestad | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | Antal cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
4 | |||||||||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
8 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | ukj. | ukj. | Odd | ukj | |||
Follestad | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 ccm. | 28 | 4 | 20 | 4--1 | 30-- | ||||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
9 | 26.02.2005 | Ivar Barstad | |||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
10 | 26.02.2005 | Massey | England | 1964 ca. | 64 | Jon I | |||||
Ferguson-25 | Follestad | ukj | |||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1700 ccm. | 25 | 3 | diesel | 20 | 5--2 | ukj | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
11 | 26.02.2005 | IH Farmall | Rød | Tysk | 1958 | 1960 | Oddmund | ukj | |||
D-430 | Follestad | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2100ccm. | 30 | 4 | Diesel | 25 | 8--2 | 30-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
11 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | ukj | Einar | ukj | ||||
Follestad | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Diesel | 20 | 4--1 | 30-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
12 | 26.02.2005 | Ford Dexta | England | Arne Kolås | ukj | ||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2100 ccm. | 32 | 3 | Diesel | 35 | 6--2 | 30-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
13 | Ferguson | Gråtass | England | Knut J. | |||||||
Myklebust | ukj | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | 29-- | ||||||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
14 | 26.02.2005 | Bolinder | BM 320 | Sverige | Knut Petter | ukj | |||||
Munktell- | Rød | Myklebust | |||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
32 | 4 | Bensin | 5--1 | 29-- | |||||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
15 | 26.02.2005 | Bolinder | BM 320 | Sverige | Knut K | ||||||
Munktell- | Grønn | Myklebust | |||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1800 | 32 | 4 | Bensin | 30 | 5--1 | 29-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
16 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Sverre | ||||||
Myklebust | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 ccm | 28 | 4 | 20 | 4--1 | 29-- | ||||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
17 | 26.02.2005 | Volvo Krabat | Sverige | Otto | |||||||
Myklebust | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1800 ccm | 32 | 4 | Bensin | 30 | 5--1 | 29-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
18 | 26.02.1005 | Ferguson | Gråtass | England | Nils I | ||||||
Årsæther | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Bensin | 20 | 4--1 | 29-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
19 | 25.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Lars | ||||||
Myklebust | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | 20 | 4--1 | 29-- | ||||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
20 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Bensin | Laurits | |||||
Myklebust | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Bensin | 20 | 4--1 | 29-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
21 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Arne | ||||||
Myklebust | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | 20 | 4--1 | 29-- | ||||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
22 | 26.02.2005 | Ford Dexta | Blå | England | 60 | Inge Foldal | |||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 32 | 3 | Diesel | 30 | 6--2 | 29-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
23 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | 1952 | 52 | Ingebrigt | ||||
Myklebust | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Bensin | 20 | 4--1 | 29-- | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
24 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Per | ||||||
Myklebust | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | 20 | 4--1 | 29-- | ||||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
25 | 26.02.2005 | Bolinder | BM 320 | Sverige | 1961 | 61 | Ingolf | ||||
Munktell | Rød | Øye | |||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1800 | 32 | 4 | Bensin | 30 | 5--1 | 28--9 | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
26 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Anders O | ||||||
Øye | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Bens-parafin | 20 | 4--1 | 28-10og12 | |||||
REG. NR. | REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | |
27 | 21.02.2005 | KRAMER | Grønn | TYSK | 1957 | Lars L Øye | TOR ØYE | I bra stand | |||
KB 180 | Reg.T-28284 | ||||||||||
REG. NR. | MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | ||
1600 ccm. | 20 | 3 | Diesel | 20 km.t | 5--1 | 28--5 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
28 | 21.02.2005 | IH Farmall | Rød | Tysk | 1954 | 58 | Sigurd | Arne Øye | |||
D-430 | Øye | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2100 | 30 | 4 | Diesel | 20 | 5--1 | 28--1 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
29 | 26.02.2005 | Bolinder | Rød | Sverige | 1957 | 57 | Nils O. Øye | ||||
Munktell | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1800 | 32 | 4 | Bensin | 30 | 5--1 | 28--4 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
30 | 26.02.2005 | Massey | Rød-Grå | England | 1958 | 60 | Peder Øye | ||||
Ferguson | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2200 | 35 | 4 | Diesel | 25 | 6--2 | 28--2 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
31 | 2602.2005 | Ferguson | Gråtass | England | 1956 | 1960 | Ola L Øye | ||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Diesel | 20 | 4--1 | 28-14og15 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
32 | 26.02.2005 | IH Farmall | Rød | Tysk | 1959 | 59 | Georg Øye | Magne Øye | Brukbar | ||
D-217 | stand | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1200 | 17 | 2 | Diesel | 20 | 5--1 | 28--13 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
33 | 26.02.2005 | IH Farmall | Rød | Tysk | 1960 | 60 | Ola M Øye | ||||
D-217 | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1200 | 17 | 2 | Diesel | 20 | 5--1 | 28--3 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
34 | 26.02.2005 | IH Farmall | Rød | Tysk | 1961 | 61 | Ola M Øye | Rotevatn | |||
D-320 | Volda | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1600 | 20 | 3 | Diesel | 20 | 6--1 | 28--3 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
35 | 26.02.2005 | Hanomag | Rød | Tysk | 1960 | 60 | Knut H Øy | ||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1200 | 12 | 2- 2 takter | Diesel | 20 | 5--1 | 28--6 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
36 | 25.02.2005 | Volvo Krabat | Rød | Sverige | 1958 | 1961 | Knut H Øy | ||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1800 | 32 | 4 | Bensin | 30 | 5--1 | 28--6 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
37 | 25.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | 1949 | 49 | Bjarne Øye | ||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Bensin | 20 | 4--1 | 28--11 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
38 | 26.02.2005 | Massey | Rød | England | 61 | Peder | |||||
Ferguson 35 | Øyehaug | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2200 | 35 | 4 | Diesel | 25 | 6--2 | 28--7 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
39 | 26.02.2005 | Massey | Ponny | USA | Nils I Kolås | ||||||
Harris | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
900 | 12 | 4 | Bensin | 12 | 4--1 | 27--1 | Mekanisk 3 punkt løft. | ||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
40 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Eyvind Kolås | ||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Bensin | 20 | 4--1 | 27--2 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
41 | 26.02.2005 | Porche 111 | Rød | Tysk | 58 | 61 | Sverre S | ||||
Kolås | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1000 | 14 | 1 | Diesel | 18 | 5--1 | 27--3 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
42 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Ingvald | Anders | |||||
Årsether | Revheim | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Bensin | 20 | 4--1 | 26-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
43 | 26.02.2005 | Ford Dexta | Blå | England | Ivar I | ||||||
Årsether | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 32 | 3 | Diesel | 30 | 6--2 | 26-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
44 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | Sverre | ||||||
Årsether | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Diesel | 20 | 4--1 | 26-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
45 | 26.02.2005 | Fahr | Rød | Tysk | 1961 | 61 | Anders S | ||||
Årsether | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
900 | 14 | 2 | Diesel | 18 | 05.jan | 26-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
46 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | 1956 | 58 | Olav | ||||
Langstøyl | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Diesel | 20 | 4--1 | 25-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
47 | 26.02.2005 | Bolinder | BM 320 | Sverige | 1961 | 61 | Gudmund | ||||
Munktell | Langstøyl | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1800 | 32 | 4 | Bensin | 30 | 5--1 | 25-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
48 | 26.02.2005 | Ford Dexta | Blå | England | 1958 | 61 | Laurits | ||||
Foldal | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 32 | 3 | Diesel | 30 | 6--2 | 24-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
49 | 26.02.2005 | IH Farmall | Rød | Tysk | 1960 | 60 | Anders | ||||
D 217 | Korsfur | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1200 | 17 | 2 | Diesel | 20 | 5--1 | 24-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
50 | 26.02.2005 | IH Farmall | Rød | Tysk | 1961 | 61 | Anders | ||||
Korsfur | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1600 | 20 | 3 | Diesel | 20 | 6--1 | 24-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
51 | 26.02.2005 | Ford Dexta | Blå | England | 1960 | 60 | Guttorm | ||||
Foldal | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 32 | 3 | Diesel | 30 | 6--2 | 24-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
52 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | 56 | 60 | Andreas | ||||
Dybdal | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Diesel | 20 | 4--1 | 24-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
53 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | 55 | Paul Foldal | |||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Bensin | 20 | 4--1 | 24 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
54 | 26.02.2005 | Ford Dexta | Blå | England | 1960 | 60 | Nils B | ||||
Rebbestad | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 32 | 4 | Diesel | 30 | 6--2 | 23 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
55 | 26.02.2005 | IH Farmall | Rød | Tysk | 1952 | 52 | Ludolf Rebbestad | ||||
CUB | Lars Karlstad | Sameige | |||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
900 | 12 | 4 | Bensin | 12 | 4--1 | 23-- | Framhjula inn mot midten | ||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
56 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | 1954 | 57 | Lars Karlstad | ||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Bensin | 20 | 4--1 | 23-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
57 | 26.02.2005 | IH Farmall | Rød | Tysk | 1957 | 57 | Ludolf | ||||
D 320 | Rebbestad | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1600 | 20 | 3 | Diesel | 20 | 6--1 | 23-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
58 | 26.02.2005 | Massey | Rød | England | 1958 | 61 | Lars A | ||||
Ferguson 35 | Rebbestad | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2200 | 35 | 4 | Diesel | 25 | 6--2 | 23 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
59 | 26.02.2005 | Ferguson | Gråtass | England | 1956 | 60 | Sverre K | ||||
Kolås | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | 28 | 4 | Diesel | 20 | 4--1 | 23 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
60 | 25.02.2005 | Massey | Rød | England | 1958 | 61 | Lars O | ||||
Ferguson 35 | Rebbestad | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2200 | 35 | 4 | Diesel | 25 | 6--2 | 23 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
61 | 26.02.2005 | Ford Dexta | Blå | England | 1958 | 61 | Einar | ||||
Rebbestad | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2200 | 32 | 3 | Diesel | 30 | 6--2 | 23 | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
62 | 27.02.2005 | Massey | Rød | England | 1965 | Håkon | |||||
Ferguson | Barstad | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2500 | 35 | 3 | Diesel | 25 | 6--2 | 22-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
63 | 27.02.2005 | CASE | Orange | USA | 1948 | 48 | Ivar Moene | Norvald | Nils A. Øye | ||
Brungot | Vartdal | ||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
2000 | ukj | 4 | Bens-Parafin | 5--1 | 22-- | ||||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
64 | 27.02.2005 | Bautz | Grønn | Tysk | 1960 | 60 | Sivert | ||||
Barstad | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1200 | 16 | 2 | Diesel | 20 | 05.jan | 22-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
65 | 27.02.2005 | Buscher | 2 hjuler | Sveits | 1961 | 61 | Olav Barstad | ||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
600 | 10 | 1 | Bensin | ukj | 3--1 | 22-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
66 | 27.02.2005 | Guldner | Blå | Tysk | 1961 | 61 | Øystein | ||||
Brekke | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1000 | 14 | 2 | Diesel | 20 | 6--2 | 22-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
67 | 27.02.2005 | Kramer | Grønn | Tysk | 1961 | 61 | Hans Barstad | ||||
på Haugen | |||||||||||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
1600 | 16 | 2 | Diesel | 20 | 5--1 | 22-- | |||||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE | |||
REG.dato | TRAK. Mrk | KALLENAMN | Prod. Land | ÅRSMOD | Kom til dalen | 1. EIGAR | 2.EIGAR | EIGAR NO | STATUS | ||
MOTOR-vol | ANTAL -HK | ANTAL cyl. | DRIVSTOFF | TOPPFART | ANTAL-gir | G.NR-BR.NR | DIVERSE | DIVERSE |